Akcija 40 dni brez alkohola je bila idejno zasnovana leta 2005 in je nastala kot odgovor na družbene razmere o katerih se je premalo govorilo. Razvoj pobude je prevzela Slovenska Karitas in k razvoju projekta povabila Zavod Med.Over.Net. Ko se je leto kasneje pridružila še Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa, je akcija stekla in poteka tradicionalno vsako leto.
Organizatorji akcije 40 dni brez alkohola
Slovenska Karitas
Karitas v Sloveniji uresničuje socialno poslanstvo Cerkve s tem, da pomaga vsakemu človeku v stiski, zagovarja revne, zapostavljene in obrobne preko karitativnih in socialnih organizacij.
Kontaktna oseba: Peter Tomažič, tel. 01/300–59–60, e-naslov: [email protected]; Karitas.si
Zavod Med.Over.Net
Zavod Med.Over.Net skrbi za delovanje brezplačnih, anonimnih in ljudem dostopnih nasvetov specialistov zdravnikov in drugih svetovalcev v več kot 200 različnih spletnih forumih portala Med.Over.Net.
Kontaktna oseba: Andreja Verovšek, tel. 040/464 – 340, e-naslov: [email protected]; Med.Over.Net
Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa – Direkcija RS za ceste – Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu
Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Republike Slovenije opravlja naloge na področju preventivne in vzgojno-izobraževalne dejavnosti, povezane z varnostjo v cestnem prometu.
Kontaktna oseba: Dragana Trivundža Tomanić, tel. 01/478–89–52, e-naslov: [email protected], AVP

Akcijo podpirajo številne organizacije, posamezniki, medijske hiše in znane osebnosti.