Akcija 40 dni brez alkohola je bila idejno zasnovana leta 2005 in je nastala kot odgovor na družbene razmere o katerih se je premalo govorilo. Razvoj pobude je prevzela Slovenska Karitas in k razvoju projekta povabila Zavod Med.Over.Net. Ko se je leto kasneje pridružila še Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa, je akcija stekla in poteka tradicionalno vsako leto.

Organizatorji akcije 40 dni brez alkohola

Slovenska Karitas

Karitas v Sloveniji uresničuje socialno poslanstvo Cerkve s tem, da pomaga vsakemu človeku v stiski, zagovarja revne, zapostavljene in obrobne preko karitativnih in socialnih organizacij.

Kontaktna oseba: Peter Tomažič, tel. 01/300–59–60, e-naslov: [email protected]Karitas.si

Zavod Med.Over.Net

Zavod Med.Over.Net skrbi za delovanje brezplačnih, anonimnih in ljudem dostopnih nasvetov specialistov zdravnikov in drugih svetovalcev v več kot 200 različnih spletnih forumih portala Med.Over.Net.

Kontaktna oseba: Andreja Verovšek, tel. 040/464 – 340, e-naslov: [email protected]Med.Over.Net

Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa – Direkcija RS za ceste – Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu

Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Republike Slovenije opravlja naloge na področju preventivne in vzgojno-izobraževalne dejavnosti, povezane z varnostjo v cestnem prometu.

Kontaktna oseba: Dragana Trivundža Tomanić, tel. 01/478–89–52, e-naslov: [email protected], AVP

Na sliki od leve: Miha Deželak, Nataša Sorko, Igor Velov, Andreja Verovšek, Tjaša Kolenc Filipčič, Janez Sušnik in Imre Jerebic (l. 2016)
Na sliki od leve: Miha Deželak, Nataša Sorko, Igor Velov, Andreja Verovšek, Tjaša Kolenc Filipčič, Janez Sušnik in Imre Jerebic (l. 2016)

Akcijo podpirajo številne organizacije, posamezniki, medijske hiše in znane osebnosti.