Vseslovenski akciji 40 dni brez alkohola se je letos pridružilo tudi Autocommerce z blagovno znamko Mercedes-Benz. Ker je alkohol med najpogostejšimi krivci za prometne nesreče, želijo poudariti vlogo odgovorne vožnje.
Letošnjo pobudo je podprlo tudi podjetje Autocommerce z blagovno znamko Mercedes-Benz. Znamka Mercedes-Benz letos praznuje 130 let izuma prvega avtomobila. Vse od tedaj sledi pionirskemu duhu in nenehni želji po inovacijah, ki spreminjajo avtomobilsko industrijo. Leta 1979 je prav Mercedes-Benz predstavil prvi sistem ABS, leta 1981 Airbag, leta 1994 sistem ESP in že nekaj let ponuja vozila, ki samodejno zavirajo v primeru nevarnosti, upoštevajo varnostno razdaljo, se celo izognejo nesreči. Vsa vozila Mercedes-Benz so serijsko opremljena s sistemom, ki voznika v primeru utrujenosti opozori na nujen počitek ali v primeru nevarnosti celo samodejno zavira, da tako prepreči nesrečo.
Kljub nenehnim izboljšavam in velikanskem napredku je voznik tisti, ki upravlja vozilo in ima v njem glavno vlogo. Podjetje Autocommerce tako sledi mednarodnim usmeritvam podjetja Mercedes-Benz in njihovem cilju »Accident free driving« oz. vožnji brez prometnih nesreč. Z delavnicami na temo varne vožnje in asistenčnih sistemov bodo tudi izobraževali voznike.
Anej Ferko: Bodimo odgovorni za volanom
Vse inovacije ter prizadevanja k vožnji brez prometnih nesreč se porušijo, ko za volan postavimo neodgovornega, pijanega voznika. Del mednarodne kampanje sta tudi prvaka formule 1 Lewis Hamilton in Niko Rosberg. Lewis Hamilton, svetovni prvak v formuli 1 je poudaril, da ima ničelno toleranco do alkohola za volanom.